Min bok är en staker

Imorgon ska jag ta tag i mitt liv innan jag får panik på det här degandet och segandet.
Jag ska spela mina instrument, göra mitt skolarbete som skulle varit inlämnat för 2 månader sen och jag ska börja läsa min engelskabok som ska vara klar i slutet av januari.
För att lyckas med detta måste jag gömma min bok som jag inte kan sluta läsa. Den följer med mig överallt. Till och med när jag sätter mig ned för att kolla på Grey's letar min bok upp mig och tvingar mig att läsa den.
Nu är det nog.

Hejdå
Nu ska jag försöka läsa 400 sidor tills imorgon så jag kan stoppa den i bokhyllan.


lite måne minsann
Kommentarer (1)

Postat av: olivia

Min engelskabok förföljer mig i mina mardrömmar

2010-01-03 @ 18:24:08
URL: http://chocolatefromthesky.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0