14 juli

För att göra en lång dag kort.
Imorse vaknade jag upp brevid min fina pojkvän. Åt frukost, kollade på dålig tv och så. Sedan åkte vi in till stan och åt lunch, gotttigottgott. Sedan åkte jag hem.. Glodde på tv, åt mjuka chips och degade. Åkte och handlade, hoppade in i en buske med nässlor och nu sitter jag här och lagar mat! eller.. jag sitter inte vid datorn och lagar mat.. men ni fattar.

Ikväll ska jag väl bara kolla på fim för Oskar glömde sin hårddisk här höh och sedan ska jaaaaaaag... sova!

Imorgon ska jag träffa mina fina vänner! Tudelo


Att äta i sängen är egentligen ingenting jag rekommenderar. Det blir lätt kladdigt och det är synd om den(läs: Oskar) som måste skicka dricka hela tiden till den som sitter längst in. Om man då inte vågar att balansera den på madrassen som jag inte heller rekommenderar.
Kommentarer (3)

Postat av: osse

puss!

2010-07-14 @ 20:47:18
Postat av: Stina

hur man äter i sängen 101: kvällskurs ledd av Miranda Åkerberg in the fine art of eating away from a table.

det kan du tjäna pengar på! xD

2010-07-19 @ 01:18:16
URL: http://synonymous.blogg.se/
Postat av: miranda

hahahaha fan vad bra idé!

2010-08-04 @ 00:31:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0