9 juli

Hejhopp i lingonskogen!

I onsdags var jag ju och såg Eclipse med tjejerna, jag tyckte den var rätt bra, dock inget speciellt med den + att vi dog lite av skratt ibland när man inte alls skulle skratta. Det är ju inte så bra egentligen...

Igår vaknade jag upp brevid min fina Oskar, tyvärr fick han handskas med mitt sura morgonhumör en stund, men inte kan man vara morgonsur så länge när man får frukost på sängen. hoho

På eftermiddagen åkte jag hem till skillinge.. Sov några timmar till, kollade på filmen Precious, dödade några äckliga spindlar som har invaderat mitt rum och storhandlade tillsammans med mamma tills imorgon. Tänk... Imorgon fyller jag 18, det är inte mågna gånger man kan säga det i livet!

Nuuuuuu ska jag läsa och sedan försöka sova, hoppas att inte spindlarna kommer och hemsöker mig inatt!

Kommentarer (1)

Postat av: Stina

ungeför en gång man kan säga det .. xD

2010-07-09 @ 21:56:41
URL: http://synonymous.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0