Äntligen stranden!

Idag gick jag upp tidigt för att ta bussen upp till Krstianstad. Där träffade jag Stina, Feffs, Olivia och Hugo och så tog vi bussen till Åhus, trots komplikationer och lite omvägar kom vi äntligen fram till stranden. Dock tyckte jag att det var lite kyligt, men det var jag ensam om. Efter några timmar med mat, prat och kortspel så höll dom andra äntligen med om att det var lite blåsigt och så, så vi tog oss tillbaka till stan och satte oss i parken en timme. Sedan åkte vi hem och jag somnade och sov en timme så fort jag hade kommit innanför dörren.

Nu sitter jag här fortfarande lite trött och har ingenting att göra, ska nog hoppas in i duschen hela jag luktar solkräm.



Fille har skaffat sig lite kurvor! (:
Kommentarer (2)

Postat av: Feffs

Jag ska nog anmäla mig till Bestbeachbodey 10' hahahaha!

2010-06-18 @ 17:04:35
URL: http://feffs.blogg.se/
Postat av: miranda

haha det borde du verkligen göra ;)

2010-06-18 @ 23:20:27

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0