Bränna

Tjooo! I fredags hade jag och olivia en väldigt krånglig dag må jag säga. Men den slutade bra med god, grillad mat hemma hos olli och midsommarfest hemma hos Towa. På natten kom min snälla pojkvän och hämtade mig så att jag kunde stupa i säng.

På lördagen var jag bara med Oskar och mös, åkte till Haväng och grillade och körde sedan hem till mig med massor av chips, läsk och godis.

Idag har jag legat på stranden i Simrishamn med friendsss. Dock glömde jag att smörja in halva kroppen, så hela ryggen, halva rumpan och vaderna är illröda. Det är sjuuuuuuuuuukt ont, så imorgon ska jag hålla mig hemma och i skuggan.

bränn
Jag vet inte vad ni säger men själv tycker jag det är sjukt snyggt!

Kommentarer (1)

Postat av: Stina

aj aj aj :S jag får lite ont bara av se det x/ träffas vi hemma hos olli på onsdag?

2010-06-28 @ 18:49:50
URL: http://synonymous.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0