Olli och stinis-dag

God afton igen. Imorse gick jag upp tidigt och gjorde mig i ordning för en härlig sovande, illamående bussresa till Kristianstad. Där träffade jag Stina och Olivia. Vi har haft en sjukt trevlig dag! Vi har handlat upp Stinas pengar, prövat på oss varsin deluxe milkshake och chillatrillat mannen. Eftersom jag hade världens slappdag igår var det väldigt skönt att göra något idag.

Imorgon blir det ännu en slappdag med huset för mig själv. Pappa och lillasyster är och reser in Sweden, lillebror är och turnerar med sommarjobbet och mamma workar. Guttiguttgutt. På torsdag kommer Oski hit och myser med mig och sedan är det midsommar! Jag läääängtar, det kommer bli asbra (Y)

Nu ska jag faktiskt försöka sova, jag har inte lyckats att somna innan kl 2 på länge men idag har det trots allt varit en ansträngande dag så vi får hoppas att john blund kommer och hälsar på snabbt idag!
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0