8 juni

Hoppsan, jag råkade visst somna för någon timme sedan, mormor ringde precis och väckte mig. Snacka om att jag var förvirrad.

Idag har det inte hänt så mycket, ändå har dagen gått väldigt fort. Vi började att vara med att gå i karnevalen och spelade samba hela vägen, det var riktigt roligt. Sedan hade vi flera timmars håla så vi gick och åt och sedan tog vi en fika. Kl 4 började vi repa med musikalen och kl 6 kom jag hem. Ikävll kommer Oskar hit och då ska vi kränga chips!


r
es3a var hundar!

 


Karlsson såg mer ut som en ko tycker jag dock.



Becca, Johanna och Jag tog oss en fika minsann.

Kommentarer (1)

Postat av: Anonym

Chips är bland det godaste som finns. :P

2010-06-10 @ 22:25:47
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0