13 Mars

Igår efter skolan åkte jag ner till Simrishamn och träffade Hanna och Fanny. Vi lagade väldigt god mat och som vanligt åt vi riktigt god fruktsallad. Senare på kvällen åkte jag hem till Schillange eftersom jag inte är frisk. Jippi, det tar på krafterna att gå i skolan och få feber och vill dö. Men väl hemma så gick jag och la mig i min väldigt mjuka säng och sov väldigt gott.

Idag har jag endast hunnit med att vakna upp, äta och sitta här. Mitt liv känns så menignsfullt just nu, hehe.
Ikväll ska jag åka upp till lägenheten och träffa Oskar. Tummen upp för det. Jag ska smitta ner honom med alla konstiga förkylningsvirus jag har så att han måste stanna hemma hos mig i evigheter.

Nu ska jag fortsätta med att inte göra någonting och njuta av det. Ha en fin lördag!
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0