Biffdrottningen

Tusan vad deppig man blev när man inte blev morgonbländad av solen imorse. Men jag tror nog solen tittade fram senare under dagen. Nu är det iallafall väldigt mörkt och jag lagar middag. Jag vet nu vilken naturbegåving jag har. Att laga asgoda biffar! Visst är det fiffigt? Inte trodde jag att min natubegåving skulle ha något att göra med mat, men gud så bra. Nu vet jag ju vad jag ska äta resten av månaden.

Idag har väl allt flytit på som vanligt, förutom att halva klassen var borta idag. Men så kan de gå!
Eftersom jag har lovat mig själv att se alla filmer jag har på datorn och bara ta det lugnt denna veckan, så ska jag genast kasta mig framför I Love You Man.
Kommentarer (1)

Postat av: oskar

ruskigt bra film!

2010-03-08 @ 19:10:44

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0