En solig tisdag

Igår var det regn och helt grått, idag vaknar man upp till skosken, väldigt härligt!
Idag är det tisdag minsann och jag har sovmorgon, men det känns som klockan är sex på morgonen, fast den är snart nio trots allt.
När jag drömmer mycket på nätterna känns det aldrig som att man är utvilad på dagen. Och inatt mina kära, fy för vad jag har drömt mycket, vaknat upp kallsvettig och självklart har jag halsont som alla andra morgnar och kvällar.
Men jag är ändå glad för snart ska jag iväg till skolan och ha ensamble, det ser jag framemot! Senare idag har jag och Olli jazz- och showdans och det ska till och med bli ännu roligare.
Så nu är det dags att ställa sig framför spegeln och kylskåpet, tudelo!

Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0