Hektisk dag

Tjolahopp!
Dagen började med underbara lektioner i matte och historia som sedan följdes av lunch och kladdkaka hemma hos Johanna tillsammans Stina. Sedan hade vi en pluttlektion i engelska och sedan begav jag och Jenny oss ut på skolans alla ytor för att sätta upp reklam för våran musikal.
Tillslut kom jag äntligen hem och kastade mig ner i sängen och vilade. Efter någon timme cyklade jag in till stan igen och kollade på en dansföreställning. Ni som stannade hemma missade verkligen något! Den var sjukt bra.
Nu är jag äntligen hemma igen och ska genast äta några gräddbullar som pappa precis kom hem med.

mirre
en liten morgonbild



Stina snodde kameran och tog en väldigt fager bild

dans
Dansbild på Emma och Hanna

dans
Dansarna
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0