Periskåpet

Efter fyra burkar tapetklister och 6 timmars övertid är vi nu nästan klara med vår scenografi till vår musikal! Det är väldigt skönt måste jag säga. Jag och Jenny stannade kvar i in det sista och fick väldigt roliga idéer som vi sedan skapade.
Nu är jag äntligen hemma och ska snart gå och lägga mig, jag ska bara äta lite gräddbullar först.
Imorgon ska jag och tjejerna hem till Jenny efter skolan och sedan ska vi vidare på fest för att fora Carl! Ssssoooom jag längtar! :D

Förresten så måste ni komma och se på vår musikal Arken i Konserthuset! Den 30/3 och 31/3 kl. 19.00 har vi föreställningar samt en skolföreställning kl. 13.00 den 31/3.
Skolföreställningen är gratis och de på kvällen kostar 30 kr. Ni kan köpa biljetter av mig eller 1 timme innan föreställningen börjar.

Dags för gräddbullar och även är det dags att göra mitt engelskatal som ska vara klar imorgon..
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0