Volleybollurnering

Idag har vi haft en rolig volleybollturnering i skolan! Vi vann 6 av 7 matcher så vi kom trea, det var duktigt av oss minsann.
Efter turnering åkte Jag och några tjejer hem till Feffs och åt väldigt mycket mat, chokladbollesmet och kollade på en japansk film.
Nu är jag hemma och det är väldigt skönt eftersom jag inte är helt frisk. Men snart är det dags att tvätta. Kan knappt bärga mig.
 

Medaljutdelning


Vi var väldigt heta i våra helkroppsdräkter och Es2a var skriva på våra rumpor

rebecca
Hemma hos Feffs
Kommentarer (2)

Postat av: osakr

bra jobbat!

2010-03-17 @ 17:22:52
Postat av: Feffs

Det ser inte ut som mig på någon av bilderna haha ;<

2010-03-17 @ 19:48:31
URL: http://feffs.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0