Fräknarna har börjat leva

Jaså det är så häääär det känns när det är sommar. Det hade jag ärligt talat helt glömt bort.

Idag började vi dagen med nationella prov i matte B, det gick inte så jättebra. Sedan hade vi lektion ute i det blå, det varit riktigt trevligt och härligt. Vi fortsatte att vara ute på idrotten och spelade brännboll, sjääälvklart vann mitt lag. Där efter hade jag jazzdans för sista gången denna terminen. Nu sitter jag här med köttiga skoskav och massor av fräknar. Funderar på att gå och lägga mig, det tar på krafterna att vara ute i solen!

Alltså, jag har gått och funderat på vad denna blomman heter hela dagen. Är det ens någon där ute i stora världen som vet? BERÄTTA DET FÖR MIG DÅ. Och nej jag vill inte googla, det är tråkigt.

Kommentarer (2)

Postat av: Feffs

Vårlilja har jag för mig någon sa xD

2010-05-21 @ 17:58:36
URL: http://feffs.blogg.se/
Postat av: miranda

Det var Samme, men han skojade bara :P

2010-05-21 @ 22:57:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0