HEj och hå

Då var det söndagkväll igen.. Vanligtvis åker jag alltid upp till lägenheten på söndagarna men idag bestämde jag mig för att stanna hemma en kväll till eftersom vi inte börjar fören vid ett imorgon. Det kändes så bra att inte behöva sitta på en buss i över en timme och sedan behöva cykla hem i den kalla, tomma, stora, hemska staden.

Just nu sitter jag och kämpar mig igenom ett arbete om barock och klassicism. DET ÄR SÅ KUL. Men snart är jag klar och då kommer det kännas jävligt bra. Dessutom är det uppspel denna veckan och jag kan fortfarande inte mitt gitarrstycke, bra jobbat miranda. Jaja, jag får skylla mig själv. Snart är det sommar iallafall och då ska jag bara glassa rundor och inte behöva tänka på några barockgubbar. Inte ska jag jobba mycket heller. Det är både på gott och ont. Jag får inte så mycket pengar men jag kan göra roligare saker! Vad man nu kan göra som inte kostar pengar.

Jaja, nog pratat om sommar. Dags att återgå till verkligheten. Tjoflöjt!
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0