Irländarna

Vilken kväll alltså!

När jag kom hem från skolan började jag genast baka en kladdkaka, till min fasa var kakaoen slut så jag fick cykla i superduperfart till netto handla den viktigaste ingrediensen. Väl hemma så bakade jag, klädde på mig, diskade, sminkade mig, bakade ännu en kladdkaka och packade ner saker PÅ SAMMA GÅNG! Ni skulle sett det.. jössesamalia. Sedan cyklade jag iväg till skolan och träffade människor från min irländska ensemble, dansarna från ettan, harpensemblen och självklart DADAM irländarna som här på besök här i Sverige denna veckan. De var sjuuukt trevliga och det var jättekul att träffa några av dem igen som vi träffade när vi var på Irland förra året.
Så nu är jag precis hemkommen efter maaaassor av mat, kakor, spelande och dansade. Hoho, jag tror till och med att jag ska gå och slumra till snart. Det känns riktigt konstigt att stanna i lägenheten över helgen, det har jag nog inte gjort på över ett år. Men som det kan gå. Imorgon ska vi till Höör med irländarna, där är det workshop och session. På kvällen ska Jag vara med min Oskar för imorgon har vi varit tillsammans i ett år :) Puss på dig!

Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0