Jenny säger att jag är ett hål

Egentligen skulle jag och jenny åka hem direkt efter skolan och börja plugga till provet vi har imorgon, men istället gick vi till Graffiti och åt bakad potatis och efterrätt som vi fick av en snäll Jacob. Sedan åkte vi hem och slängde oss framför datorn. Men tillslut pluggade vi lite och åt upp en skål. Men ja.... Det gick inte så bra och idag är vi även liiiiite deprimerande, så jag gjorde en jättefin matlåda till mig och jenny medans hon dog.

Nu ligger vi i varsin säng och dör lite till. Jag har sjukt ont i magen och jag är så trött på skolan och vardagen så jag knappt vill leva.

Imorgon blir det matte, prov i historia, slutprov i gemu och föreläsning i 3½ timme. JAG KAN KNAPPT VÄNTA. Sug min snopp säger jag bara. Nu ska jag gå och beklaga mig hos en beklagande Jenny.



Tröstäter
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0