Smart

WHYYYYYYY!? Whyyyyyyyyyyy? Varför i hela fridens namn sitter jag och kollar på när en liten pojke sitter och klipper av sin hud i ansiktet och när en tjej hoppar ner i en tunna fullt med blod? Så jävla typiskt, hur ska jag nu kunna somna med alla mina konstiga fantasier? Jaja.. Vi får se.

Min skoldag gick inte så bra. När jag kom dit så hade såklart vår sal blivit tagen så vi kunde inte ha ensemble och sedan fick jag mitt knä omplåstrat och omlindat, och ni som vill veta kan få veta att det just nu bokstavligen rinner ner var från mitt knä. Gööött... Efter lunchen åkte jag hem för jag har inte mått så bra det senaste dygnet. Så min dag har mest bestått av soffa, tv, dator och lite haltning. Nu ska jag se en rolig film så att jag kommer på andra tankar.
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0