6 oktober

Igår åkte jag till Oskar i Furuboda, det var jättemysigt. Vi käkade, kollade på film, gick en promenad till havet och mös eller myste eller vad det nu heter. :)

Idag har vi haft en heldag och Janne Bark, det var faktiskt rätt trevligt. Det blev som en es-konsertx6. Efter sex timmars Barbacka cyklade jag hem och slängde mig framför One Tree Hill, sedan fick jag cykla tillbaka till stan och ha ensemble och sedan Jazzdans. Det var ruuuligt. Nu har jag äntligen skrivit klart psykologiläxan och nu blir det ännu mer One tree hill och teeeee. För er som vill ha något att skriva ner så har jag druckit så mycket idag att jag har behövt gå på toaletten 7 eller 8 gånger. Det är sjukt. HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

nej förresten, en annan sjuk grej är mina vinglas. Tydligen kan glas snuga till sig vatten.

Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0