1 september

Hejhopp. Min morgon började inte så jättebra. Jag hade råkat sätta på fel alarm på Oskars dumma Iphone så alarmet gick igång kl 06.15 imorse och vi gick upp och trodde klockan var 8-halv 9. Precis innan jag skulle gå till bussen så märkte vi att vi hade gått upp två timmar för tidigt.. Där rök min underbara sovmorgon! I framtiden ska jag endast sätta alarm på min woderfulla gamla mobil där det inte går att göra fel.

I skolan började vi med Arbetsmiljö, världens onödigaste och tråkigaste lektion. Sedan var det jazzdans som jag led igenom med feber. Blööööö. Sedan hade vi projektarbete och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra. Great.

om 45 minuter har jag ensemble vilket jag inte ser framemot.. Jag vet inte om jag fortfarande har feber och det tar emot lite att sätta sig på cykeln och cykla in till skolan igen. Menmen
Kommentarer (1)

Postat av: Jennypenny

Hej mirre!

Jag har bestämt mig att jag åker till Oskar ikväll, så jag cyklar inte till skolan imorgon :) Hoppas du klarar dig ändå! :)

2010-09-01 @ 17:05:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0