Jag bara undrar..

Eftersom Sverigedemokraterna vill förbjuda jazzmusik och afrikansk dans i Sverige så undrar jag varför dom inte vill förbjuda hiphopmusik/dans, jazzdans, balett, hula-hula, indisk dans, rumba, chacha, tango, bollywood dans, salsa, broadway, afrodans, axé(brasilians dans), orgentalisk magdans, flamenco och persisk dans? Jag bara undrar.. Det blir kul om det bara blir lagligt att dansa svensk folkdans och bugg! Yey! Eller att man inte får sända utländska filmer/tvserier eller om sd förbjuder utländsk mat som pizza och pasta, det är ju trots allt inte svensk. hallå!? Vem vill inte leva på kaviar och lingon?

Men iallafall. Min morgn började med en trött stina och en trött miranda. Sedan hade vi jazzdans med lite afrikanska steg (!!), och sen hade vi skolfoto. Jag hade med mig kameran men jag glömde såklart att använda den. Vi var iallafall utklädda till superhjältar och vissa var riktigt fagra!

Efter det så gick jag och my frinds och åt och sedan satt vi på ett café i 100 år hade hade det asnice! Nu ska jag försöka göra min läxa.. och ikväll åker jag till min favvogosse.
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0