Hem ljuva hem

Hejhej! Nu är jag äntligen hemma i lilla Skillinge, så himla skönt. Igår checkade vi ut från vårt Bed and Breakfast kl 9 och påbörjade vår resa hemåt, allt gick bra och jag somnade som en dunst när jag kom hem efter 10 timmars resande. Om en timme ska jag befinna mig på jobb och när jag kommer hem ikväll ska jag äta redig svensk mat, fan vad gött! Nu måste jag fortsätta att skumläsa igenom alla miljoner bloggar jag inte har läst på en vecka.


Jag och Oskar sista dagen i Rom, bakom oss har vi fontänen som är med i Änglar och Demoner.
Kommentarer (2)

Postat av: Anonym

Måste spana in den scenen i filmen!

2011-04-24 @ 21:24:21
Postat av: miranda

det är när den dära snubben försöker dränka en annan snubbe..

2011-04-24 @ 23:44:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0