Idag har jag inte blivit lurad

Först tänkte jag uppdatera min status på facebook men sen kom jag på att alla går runt och klagar på att alla uppdaterar om onödiga saker och då kom jag på att jag faktiskt kan skriva i min blogg för här får jag skiva om hur många onödiga saker jag vill. Det är ju svinbra! Fast jag skulle vilja veta vart gränsen går för onödiga statusuppdateringar, finns det ens några nödvändiga? Det skulle såfall vara att man höll på att dö eller något sådant men jag tror inte att någon hade tagit det på allvar.. Nåväl. Det jag ville säga egentligen var att idag har jag lärt mig att fläta med 5 slingor! Det var jättejobbigt och jag tror inte att jag kommer att göra det igen.. Men det är alltid trevligt att lära sig något nytt!

Imorse byggde, målade, limmande jag, stina och jenny klart vårt kulturhus som vi har hållit på med i några veckor nu, det blev riktigt grannt. Efter den lektionen satt jag, stina och olivia oss på fantasi och åt lite och pluggade till musikhistoriaprovet. Det gick faktiskt riktigt bra. Jag diggar att ca 20 personer skolkade från provet och nu kommer att missa hela genomgången om rock/pop nästa lektion, höhö.

Nä nu ska jag fortsätta att kolla på Stepford Wives, den verkar rätt bra. Innan idag kollade jag på Tomorrow when the war began, den var rätt bra förutom det hastiga slutet, men den är värd att se! Imorgon blir det Black swan.

Trevlig kväll!
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0