IM SO HAPPY!

I måndagskväll satt jag och letade på nätet efter en bostadsrätt i Helsingborg som jag och Oskar kan flytta till efter sommaren. Hittade några fina men hittade en som jag verkligen gillade. Oskar, som den bästa pojkvännen han är, fixade så att vi kunde gå på visning på den på tisdagen när vi ändå skulle se en till.

Så igår åkte jag och Oskar på äventyr! Först kollade vi på den lägenheten som jag gillade så mycket som jag faktiskt gillade ännu mer efter att ha sett den i verkligheten och sedan åkte vi och kollade på en annan som var väldigt mysig men inte alls lika bra som tvåan vi hade tittat på innan. Efter visningarna åkte vi glada men trötta till Väla Centrum och shoppade lite. Sedan dog vi nästan av trötthet så vi körde hem till lilla Huaröd.

Idag la Oskar ett bud på lägenheten jag blev kär i och för några timmar sedan fick vi veta att den är vår! Jag har inte riktigt fattat det än, trodde aldrig att det skulle gå så enkelt. Men i Augusti så flyttar jag och min framtida sambo till Helsingborg och det kommer att bli så bra!! Jag är så lycklig!

Kommentarer (3)

Postat av: Oskar

I love you baby :D det kommer bli bäst!

2011-04-06 @ 22:25:11
Postat av: Stina

jag är så avundsjuk..! bara så du vet ska jag leva genom er tills jag själv hittar en "Oskar" och köper ett slott med honom. ja, du hörde mig. ett SLOTT eller inget. XD Grattis igen! xD

2011-04-07 @ 11:37:02
URL: http://synonymous.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stina, ska du flytta in eller? :D haha

2011-04-07 @ 15:18:35

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0