tråklördag

Hejhej! Igår åkte jag och Oskar ner till lilla familjen i Skillinge. Där firade vi massor av saker. Min lillebror, att vi har fått en lägenhet och att Oskar och Jag har varit tillsammans i 23 månader. 700 dagar om man vill vara exakt, och det vill jag. Vi åt god mat, efterätt och sedan åt jag och Osse chips till jag mådde jättedåligt. Tror att jag har töjt ut min magsäck till det dubbla.. inte bra.

Idag är det iallfall 26 grader i solen och livet är härligt. Nej, nu ljög jag. Iallfall att livet är härligt.. Okej, livet är härligt! Jag är bara på sjukt dåligt humör. Har 1 miljon uppgifter att göra och jag oooorkar inte. Har ingen inspiration.

Nej, nu får jag ta mig samman. Ska dricka lite varm, avslagen cola, då blir nog livet lite enklare.....
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0