onsdag

Hejhopplingonsnopp! Igår hade jag och Oskar världens mysigaste dag. vi lagade asgod, svensk mat och sedan åt vi exotiska frukter med hallonsorbet. SÅ HIMLA GOTT! Vi kollade även klart på sista säsongen av Heroes. Imorse så började vi kolla på Dexter, härligt med lite döda kroppar och mord sådära när man äter frukost. Oskar körde mig in till skolan, hade bara en lektion idag som jag trodde började 10.40 men i själva verket började den 9.40 så jag missade min enda lektion idag... Men det gjorde inte så mycket för jag hängde med mina små vänner i solen hela dagen. Kom hem halv 4 och kl 4 åkte jag inte till stan igen och hade ensemble och jazzdans. Även idag har jag dansat så att skinnet har rykt om fötterna... Så himla härligt.

Förresten så har jag nyss upptäckt att jag har en massa one tree hill-avsnitt som jag har missat, så nu ska jag ta och se ett och sen somna. Imorgon ska vi till louisiana med skolan, det blir kul. God natt!

Kommentarer (1)

Postat av: Oskar

Sötnos!

2011-04-28 @ 11:02:17

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0