Det heliga rummet

Sovrummet är verkligen det rum som jag gillar mest i lägenheten. Det var det första rummet som vi började göra om när vi flyttade in. Vi tapeserade om den mörka fondväggen till en ljus och mildade tapet, målade om det fläckiga taket och väggarna och byggade om de inte så stabila garderoberna. Det är fortfarande nån smågrej som ska göras annars är det i princip helt klart. Rummet är litet och mysigt, vi har en asfin, skön dubbelsäng och jag har äntligen fått min efterlängtade klädhäst. Här får ni lite sneakpeak på mitt favvorum. Om ni vill se hela så måste ni hälsa på mig! :D
sovrum
Kommentarer (1)

Postat av: Stins

inte för att vara sån, men nu vill jag också ha en klädhäst.. (å ja, jag stavar mitt namn med s nuförtiden. i slutet dvs.)

2011-08-21 @ 18:27:30
URL: http://synonymous.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0