Tapetjäveln är uppe!

Hej löverz! Idag har jag och Oskar tapetserat, det var sååååå jävla jobbigt men vi klarade det! Det är superfint och nu kan man äntligen gå in i vardagsrummet utan att tro att man befinner sig på 70-talet. Vi har även åkte en sväng till IKEA för sjuttioelfte gången den här månaden, det är farligt att bo 10-15 min därifrån. Denna gången blev det två söta nattduksbord och fler vita galgar till min älskade kädställning.  Jag och Oskar har spenderat hela kvällen med att bygga ihop nattduksborden, med en jävla massa motgångar på vägen så står dom nu snyggt brevid vår ännu snyggare säng. Vi har även kollat på en massa How i met you mother-avsnitt, hur har jag inte kunnat kolla på det tidigare? Det ääääger!

Kommentarer (2)

Postat av: Stina

Jag har också börjat se how i met your mother!! fast vänta, det vet du redan va? xD haha, hur som helst håller jag med dig, det är sjukt bra och jag fattar inte att jag inte sett det innan xD

2011-08-13 @ 01:18:05
URL: http://synonymous.blogg.se/
Postat av: miranda

nej det visste jag faktiskt inte! gött :)

2011-08-14 @ 15:36:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0