HÅRBLOGGEN

Jag tror att jag får ta och döpa om min blogg till "helg-bloggen" eftersom jag bara orkar blogga på helgerna, haha.

Idag jobbade jag till kl 4 sedan stack jag till frissan och fick en vacker frisyr. Skulle egentligen bara klippa topparna men över 1 decimeter rök. Nu känns det jättekonstigt att borsta håret eftersom håret tar slut så snabbt. Jag har sådana problem... Nä, men håret blev faktiskt jättefint och fräscht även om frisören var lite skum. Hon sa rätt ut till mig att min hårfärg var ful och att jag inte passade i det och att jag borde färga det. Hur kan man inte passa i sin naturliga hårfärg? Och hur skulle jag kunna passa bättre i någon annan hårfärg? Det går iiinte ihop. Hon kanske var färgblind? Haha. Nu ska jag sluta babla om mitt hår och kolla på resultatshowen av Idol, spännande!

Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0