Söndag it is

Igår efter jobbet så åkte hela jobb-gänget till Sundspärlan för julbord, föreställning och efterfest. Fan vad kul det var! Chefen kom med drinkar och shots till alla under hela kvällen, det är en bra chef det. Haha. Imorse när jag vaknade så hittade jag godisbitar på hallgolvet och tänkte vaafaaan? Men sen kom jag på att det måste ha trillat ner från mina kläder inatt från vårt matkrig som vi råkade ha under julbordet. Det kommer alltid att förbli ett mysterium hur godisarna lyckades hålla sig fast vid mig under hela dansandet och sedan valde att släppa taget om mig när jag kom hem. Någon som har ett bra förslag?

Nä, nu ska jag iväg och jobba igen. Det blir spännande att se hur alla mår idag.

Trött tjej, hennes taxi-stamkundskort(jag är inte stammis men jag fick ett ändå, hoho) och drinkbiljetterna som inte behövdes
Kommentarer (2)

Postat av: Oscar phu

Hej Miranda!

Det är Oscar Phu, du kommer väl ihåg mig? ;) Adda mig på MSN, [email protected] heter jag. Kan du skriva vad du heter på MSN eller kan du bara adda mig inga problem! :) <33

2011-12-19 @ 01:21:26
Postat av: miranda

Hej, jag använder inte msn länge så det kan jag inte göra!

2011-12-25 @ 18:24:15

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0