Idag har jag bara krossat 2 hjärtan

Står i köket med oskar fräsiga macbook pro och göttar mig.

Idag började vi med svenska och religion som vanligt. Sedan blev det lite baguett och sallad med Stina och Feffs, mycket gott! Efter lunchen var det fiollektion och sedan var det dags för naturkunskap B, där köttade vi upp lite lungor, härta, lever och njurar! Mycket trevligt och äckligt. När dissekeringen var klar kom Oskar och hämtade mig och jag fick världens längsta rosor! Sen åkte vi till maxi och handlade en massa goda saker. Åkte hem och åt vanlijhjärtan och sedan somnade vi.. Just nu står oskar och lagar mat och jag står här vid datorn och gör mycket nytta. Nu ska jag hjälpa min man!
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0