söndagskväll

Klockan börjar bli mycket och jag skulle egentligen börjat skriva om Elza Beskow för flera timmar sedan. Men det finns ju så mycket roligare saker att göra. Har gått runt och fixat och donat i lägenheten hela kvällen, mysigt! Just nu tänker jag på Italien, den 16 april åker jag och Wickisarna till Rom och stannar där i 2 dagar och flyger sedan vidare till Sicilien och stannar där resten av veckan. Det kommer bli så jädrans gött. Dessutom har jag räknat ut att när vi är i Italien så var det exakt 2 år sedan jag och oskar träffades för första gången, jag kan inte komma på något mer romantiskt än att sitta på någon liten, mysig restaurang i Italien och fira det, bara han och jag. Fy vad jag är kär!

På det här hotellet ska vi bo



När jag kommer hem från Italien är det mindre än två veckor tills jag åker till Irland, höhö. Och antligen samma månad eller i juni så blir det en utomlandsresa med familjen! 2011 blir en göttit år minsann.
Kommentarer (1)

Postat av: Oskar

Du är så fin :D Älskar dig!

2011-02-07 @ 01:37:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0