19 februari

God kväll! Har haft en jättemysig helg än så länge. Igår efter skolan så åkte jag hem till Oskar och vi hade en supergöttig fredag med film, god mat och goseligos. Idag har det också varit en bra dag. Jag och Oskar har pysslat med lite olika grejor och vid 4 åkte jag hem till Skillinge. Nu sitter jag här och för 2 minuter sen blev det söndag. Denna dag ska jag börja lite på mina skoluppgifter som ska vara klara om nån vecka, vi får se om jag kommer någon vart.

Nej, nu ska jag fortsätta att städa/sortera mitt rum. Blir alltid på väldigt bra stödhumör på nätterna, det är gött att vakna upp till ett städat rum.

Kommentarer (2)

Postat av: Oskar

Skön bild :)

2011-02-20 @ 09:23:09
URL: http://www.oskarwickstrom.se
Postat av: Stina

jag håller med! jag kan alltid bara städa sent på kvällarna. det är då jag är som piggast och som mest effektiv! :D

2011-02-25 @ 23:21:46
URL: http://synonymous.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0