27 januari

Låt mig berätta om min vecka

Måndag: Började med svenska, där vi mest pratade om annat än svenska som vanligt. Sedan hade vi religion/klassråd med Joel och sedan höjdpunkten på dagen, date med Stina! Sedan något mindre roligare, nämligen fiollektion och sedan lååång naturkunskaplektion.

Tisdag: Lugnare dag, hade bara modern dans på morgonen. Stack hem vid tio och åkte sedan in till stan igen vid 3 för Es-konsert, som var riktigt bra! Sen åkte jag till Oskar!

Onsdag: Studiedag! YEEEES! Vaknade utvilad hos Oskar, åkte in till stan för lite ärenden. På kvällen var det terminens första jazzdans, det var kul. Sedan mötte jag upp Oskar och vi åkte till lägis och lagade mat.

Idag: om lite mer än 1 timme jag ska ha filosofi i 3 timmar, sedan åka till Malmö med klassen för att kolla på Opera. JAG VILL VERKLIGEN IIIINTE! Ååååååååh, dessutom ska man tydligen vara finklädd, min garderob består inte av finkläder. Suck..

Imorgon: Svenska, kultur och idéhistoria, lunch, fredagsmys! Idag åker jag hem till Stina och göttar mig :D

Lördag: Myspys med my boyfriend

Söndag: Återstår att se!
Kommentarer (1)

Postat av: Stina

måste man verkligen vara så fin? jag har inte massa fina kläder! jag gör på jeans och en tröja :D

2011-01-27 @ 14:35:42
URL: http://synonymous.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0