Fredagskväll

God kväll! Idag jag målat alla väggar i mitt rum, fan vad grym jag är. Nu ska jag bara skruva upp alla lampor och gardintjofräser sedan är det dags för min lillasyster att flytta in här. Själv flyttar jag lite längre bort, nämligen till staden där jag föddes. Ni anar inte hur mycket jobb det är att flytta! Försäkringar, el, adressändringar m.m ska fixar, möbler ska köpas, möbler ska förflyttas från Skillinge/Huaröd/Kristianstad till Helsingborg, tapeter ska beställas och tapetseras upp och allting måste klaffa. Men även om det är jobbigt så är det himla roligt samtidigt! Jag längtar till måndag då vi ska gå upp innan kl 6 på morgonen och köra mot staden för att få nycklarna i handen.

Nu ska jag ta och se en till film och sedan sova. Nu ikväll har jag och lillasyster haft filmkväll, mysigt!


Lekte med katten innan, kanske skulle låtit bli. Aj!
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0