Malmötripp

Igår åkte jag och Oskar till Malmö för att bland annat köpa möbler och tapeter till vår nya lägenhet som vi flyttar in i om mindre än två veckor. Vi hittade många fina saker och allt känns lite verkligare nu när nyiköpta möbler står och väntar, tapeter är beställda och hela mitt rum är kaos för att det håller på att packas ner. Men väldigt roligt också! När vi kom hem igår stupade vi båda ner i sängen 19.45 och däckade efter att ha köttat i 10 timmar i sträck utan paus, haha. Jag är fortfarande lite trött men nu ska jag fortsätta att göra mer kaos i mitt rum.


Oskar ser lite skeptisk ut när han packar in i bilen


På väg hem med världens godaste smoothie i handen!
Kommentarer (2)

Postat av: Stina

Herr och fru Helsinborg! :D

2011-07-21 @ 12:40:26
URL: http://synonymous.blogg.se/
Postat av: mirre

yey! :D

2011-07-27 @ 10:28:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0