Trassels frukostklubb

åååh har precis sett klart Trassel, den bästa animerade filmen någonsin! Och igårkväll såg jag The breakfast club igen, den är också sååå bra. Det var längesen jag såg en bra film så nu är jag uppe i varv lite, måste hitta fler. Jag kommer ihåg när jag gick i 8-9an, när min lillebror visade hur man laddade ner filmer från internet, lycklig dag! Laddade ner över 200 filmer, sen kom fra-lagen och jag slutade. Efter några månader började jag så smått ladda ner filmer igen, även om det är svårt att hitta något jag inte har sett och vill se och nu är jag fast igen, film in my ♥. Om det är någon fra-polis som läser detta så har jag ljugit i hela inlägget. Förutom att trassel och the breakfast club äger.

Om några timmar ska jag åka upp till min man och mysa, men innan dess ska jag gå och vara lite social med min familj. Dom har ju trots allt kommit hem från sin lilla semester nu.
Kommentarer (1)

Postat av: Jennypenny

Jag sa ju att man blir förälskad i trassel! den är så fin!

Hoppas allt är gött med dig där hemma! Pösssseen

2011-07-03 @ 21:14:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0