Tråkdag

Hej! Sen Oskar åkte i förmiddags har jag haft det dötråkigt. Jag har haft det så tråkigt att jag har skivit in allas födelsedagar i min kalender, både år 2011 och 2012, jag har tittat på en film som jag egentligen inte ville se eftersom den verkade så dålig, jag har räknat alla mina enkronor i min spargris, redigerat bilder som egentligen inte behövs redigeras och så har jag övervvägt att möblera mitt rum, men så blev inte fallet. Instället slänger jag upp lite mer strandbilder från igår.


En hoppbild är obligatoriskt!


Jag och lillasyster lyckades göra en väldigt fin färg på glasyren... Men låt er ej skrämmas av den! Muffinsarna var väldigt goda.


Jag provade på lite konster


Hopp


Lite mer hopp


Koncentrerad pojkvän!




Kände mig som en irländsk liten tomte, haha!


Hemgjorda pizzor, mums

Imorgon ska jag träffa Stina, då kommer det minsann bli allt annat än tråkigt. Adjöss!
Kommentarer (1)

Postat av: Stina

Åh min lilla irländska tomte! Jag längtar till vi ska bada i Simrishamn!

2011-07-07 @ 23:57:18
URL: http://synonymous.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0