Hej arbetsförmedlingen

Hej kära vänner. Här händer det inte så mycket. Igår var jag tillbaka på c4 och träffade mina fd klasskamrater och hämta mina betyg, vi fick även tårta och lärarna höll små fina tal till oss. Sen gick Olivia, Sandra, Feffs och jag och skrev in oss hos arbetsförmedlingen, haha... Sen träffade vi Beccs och Matilda och gick och åt på restaurang. Jag måste säga att trots lite motgångar så gick det sjukt mycket bättre än förra skolavsluningen när vi skulle äta ute på restaurang. Därefter åkte jag tillbaka hem till Osse och chillade.

Nu sitter jag här hemma i Skillinge i min lillasysters rum. När jag kom hem fick jag veta att min dator har avlidit. Mycket sorligt. Men en bra sak är att jordgubbarna har börjat ploppa upp, så hiiiiiiiiimla gott. Hejdå!
Kommentarer (1)

Postat av: Oskar

Mysigt med jordgubbar! Vi har det jättebra i lägis!

2011-06-15 @ 19:16:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0