Karneval 2011

God dag kära vänner. Igår var det en helt sjuk rolig dag! Hela klassen träffades hemma hos Johanna och grillade och förfestade, sedan åkte vi in till tivoliparken och dansade tills vi skulle gå karnevalråget. Att gå tåget kändes som 1 sekund, allt gick så himla fort och det var så himla roligt! När vi kom tillbaka till tivoliparken fortsatte vi att dansa ett bra tag, sedan stack vi och käkade pizza. Jag tror aldrig att det har varit så gott med pizza som det var igår. Mot kvällen så stack jag, Stina, Sandra, Jenny och Feffs till bånken och dansade. Jag och Stina kom hem vid två och tog dom vackra bilderna som finns i förra inlägget, halv fyra somnade vi, trötta som as. Nu måste jag duscha, igår kunde man dra av smuts från kroppen med naglarna. I love att dansa i damm och smuts!

Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0