Allt möjligt

Som ni kanske märkte blev det inget mer detaljerat och bildrikt inlägg om helgen, men jag har umgått med min man hela dagen så jag har inte direkt lagt någon tanke på blöggen.

Idag har jag och Benjamin varit på möte på arbetsförmedlingen, det mötet var sjukt onödigt kände vi men nu är det gjort iallafall. Eftet mötet så hämtade Oskar upp mig och så körde vi lite ärenden. Nu ligger Oskar utslagen i sängen, vi har precis ätit upp allt som blev över från middagen. Hungriga paret är vi nu mera kända som.
Vanlig Twister
Ovanlig Twister
Nu när jag ändå är igång kan jag ju lägga upp en å annan bild från helgen
den romantiska middagen för två, minuterna innan febern stegrade. Tror inte att jag ska ta upp de motgångar vi hade när vi skulle få denna tacopajen på bordet.
Söta Kenza
Storasyster Kharma
Asta
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0