God afton

Jag är så stolt över Stina som har lyckats skriva 5 inlägg denn afton, sjukt imonerad! Jag blev så inspirerad att jag var tvungen att skriva ett eget också.

Som alltid glömmer jag bort att vi har prov, även om vi pratar om det under dagen. Jag kommer alltid på det sent på kvällen. Så just nu sitter jag och läser lite om romantiken, det är askul! Nej, nu ljög jag. Jag har ägnade ungefär 3 ½ minut åt romantiken sedan tyckte jag att det var roligare att skriva om klamydia och antikroppar till naturkunskapsuppgiften istället, så det är det jag har gjort ikväll. Har även hunnit med ett avsnitt av Greys Anatomy, yyeey! Nu ska jag fortsätta att skriva om antikroppar och prata med min man!
Kommentarer (2)

Postat av: Oskar

Din man är bra och du är bra!

2011-03-31 @ 22:59:44
Postat av: Stina

gud vad vi är duktiga bloggare. jag är stolt över oss!

2011-04-02 @ 09:47:48
URL: http://synonymous.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0