idag återuppstår den

Heeej. Jag lever! Även om min blogg inte riktigt gör det.

Igår hade jag bara en "lektion" vilket var es-konsert, den var ovanligt bra tyckte jag. Efter konserten åkte jag hem till Oskar och chillade rundor, kollade på heroes, var ute lite i det fina vädret och kollade efter bostadsrätter i Helsingborg.

Idag var skolan heller inte så farlig, hade bara arbetsmiljö och säkerhet där vi kollade på en film om hur mycket fusk det pågår hos Mc Donalds. Sedan blev det lite sol med några friends.

Om en stund ska jag in till stan igen och hämta mitt pnya pass och sen ha ensemble och sen jazzdans, det blir kul!

några bilder från es-konserten
eskonsert
Kommentarer (2)

Postat av: Stina

PRAISE THE LORD! IT HAS RISEN!

Mirandas blogg, återkomsten!! :D:D:D

2011-03-23 @ 17:34:43
URL: http://synonymous.blogg.se/
Postat av: Oskar

yeah

2011-03-23 @ 18:29:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0