lite bättre tisdag

Guuud vad det var jobbigt atr gå upp imorse, speciellt när det ligger en varm, go pojkvän i sängen. Men jag kom iallafall iväg till skolan där jag hade modern dans. Tycker att det börjar bli lite roligare nu än vad det var i början. Efter dansen hader jag gitarr. Jag och Jenny drog till med en menuett med snälle Pär. Eftersom det var örtgratinerad lax i skolan så valde jag att åka hem och äta istället. På bussen brevid mig var det 2 små killar som hade mobil igång med någon gangsterlåt om bitchar, fittor, horor, motherfucker hit och mutherfucker dit. Vart är världen på väg egentligen...?

Nu sitter jag här iallfall med den helvetiska essän som jag vill skjuta, men det är nog ingen bra idé för då måste jag skjuta min dator också.. och hitat ett gevär.. det blir för jobbigt liksom, lika bra att skriva klart den egentligen. Men först ska jag hänga upp tvätten, för det så sååå kul!


en liten bild från igår
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0