Sista mars

God kväll. Idag har det inte varit en särskilt händelserik dag. Började med religion med Joel där vi fick ut en uppgift om judendomen sedan var det fiolosofi där vi pratade om meningen med livet. Sedan var det bara att sticka hem och här hemma har det inte hänt något roligt. Funderar på att göra min naturkunskapsuppgift..

Igår var det en lite mer händleserik dag. Vaknade upp hos min fina kille och åkte till skolan där jag hade modern dans. Efter skolan kom mormor, morfar, lillasyster och mamma och kollade på min utställning, det var kul! Sedan hade jag ensemble och jazzdans, det var också kul minsann. Efter dansen stack jag och träffa Stina, Rebecca och Olivia. Vi körde runt till en massa ställen i stan tills vi hamnade på Biljard. Det var en trevlig kväll!


Jag saknar min icke existerande lugg! (kan man säga så? Undra om jag hinner få den att växa ut en bit tills studenten, det är trots att bara 70 dagar kvar eller något sådant men samtidigt växer mitt hår som ogräs. Vi får väl se!

Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0