Tjejdag

Idag gick jag och Oskar upp kl 7. På en lördag!! Just nu är klockan bara ett och det känns som att jag har varit uppe en hel livslängd. Anledningen till att vi gick upp så tidigt var att Oskar skulle köra mig hem till Skillinge, så underbart snällt! När han hade lämnat mig och åkt iväg till furuboda funderade jag på att gå och lägga mig och sova några timmar men jag tyckte det var rätt najs att ha en hel livslängd på mig att bara gå runt och dega på morgonen. Nu är klockan ett och jag känner att nu får det vara slut på degandet och dags att börja med lite svenskatal och kärleksfilosofi. Ikväll blir det tjejkväll med god mat och film med lillasyster. De andra familjemedlemarna är på väg till Stockholm idag. Det kommer bli supermysigt, vi har redan krängt våfflor och snart ska vi baka kladdkaka (Y)

Dessutom så så fick jag precis hem min studentklänning som jag har beställt från asos, den var jättesöt och jag behöver bara sy alla sex axelbanden så passar den jättebra.. Men vaaarför syr man en klänning som nästan är helt genomskinlig? Jag fattar inte..

studentklänning
Kommentarer (1)

Postat av: Oskar

Shysst med skärpedjupet! :D

2011-03-27 @ 22:52:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0