Äntligen sol

Hej alla glada! Dagen började med bio i skolans egna biosalong med popcorn. Efter det var det lunch men pga av för mycket popcorn blev det dessvärre inte så mycket köttbullar i magen. Därefter hade jag filosofi där vi fick jobba själva och gå hem när vi ville så kl 3 stack jag hem och började skissa lite på mitt svenskatal.

Imrorgon blir det en göttig dag. På morgonen ska jag och mina två bästa byggare fortsätta bygga vårt kulturhus i kartong och sedan blir det svenska där vi antagligen kommer få sitta och jobba med nationella vilket oftast resulterar i att vi inte jobbar utan pratar. Slutar redan kl. 10.50 och då åker jag till Oskar!



Kommentarer (1)

Postat av: Din man

Snygging!

2011-03-24 @ 18:31:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0