Mars 6, 2011

Hejhej, just nu sitter jag i Oskars bil med macbooken och tittar ut över havet.

I fredags var det en helt vanligt skoldag förutom att vi fick tårta och godis eftersom det då endast var 98 dagar kvar till studenten. På eftermiddagen åkte jag hem till Schillangelle och slappade. Kollade på Love and other drugs, som var jättebra! Och så började jag se Gullivers Travels som inte verkade lika bra, men den ska jag se klart i veckan. För nu har jag nämnligen tid att kolla på film för svenskaessän är klar och inlämnad, sicken lättnad! Ett tag trodde jag faktiskt inte att det var möjligt att skriva den.

På lördagen kom Oskar the boyfriend och vi kollade klart på Heroes, yeeah! bara 3 säsonger kvar.

Idag fick vi gå upp tidigt för att sjunga för papsen som fyller år. Sedan begav jag och Oskar oss till affären och köpte ficka och sedan till Sandhammaren och njöt av solen. Hoppas det är våren som har kommit nu! Vid 2 kom mormor och morfar för lite födelsedagslunch och efterrätt. Och nu sitter vi i bilen som sagt på väg hem till Osse.


Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0