Våffeldagen

Idag fortsatte jag, stina och jenny att bygga på vårt kulturhus, det kommer bli fett snyggt! Det var väldigt kul och tiden bara rann iväg. Sedan hade vi svenska då vi lämnade in lite förberedelser till svenska nationella. Efter det blev det lunch alltså: lite våfflor med smak av papper, fil med en touch av kanel och socker och sedan lite tomatsoppa med en klick vit krämsås. HUR GOTT SOM HELST...

Nu sitter jag och oskar vid varsin dator och är supersociala. Han håller på med alla sina siffror och bokstäver som jag inte fattar ett dugg av. Förresten så har han nu fått reda på att han kom in på programeringsutbildning i Helsingborg, WOHHOOO grattis till min boy! Hade varit lite fail att flytta till Helsingborg om han inte hade kommit in.. Men nu är det bara att kötta!

Dessutom är det ju våffeldagen idag! Åt som sagt en liten våffelbit med smak av papper i skolan idag men hemma hos oskar så hade hans moder lagat riktigt göttiga våfflor, fy fasiken vad gott! Jag och oskar dog dock en smula efteråt av mätthet. Men nu lever vi igen. Ikväll blir det mys med film och snäcks.


Mina två byggarbetare!
Kommentarer (0)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0