17 maj

God dag. Idag har jag bara haft en timmes gitarrlektion, ändå lyckades jag stanna kvar i skolan två timmar efter att jag hade slutat. Hemligheten är att jag inte vill hem eftersom där väntar det ett antal uppgifter som ska skrivas... Nu sitter jag här iallafall och skriver en filosofiuppsats om vad som är meningen med livet, kan det bli roligare?

Ja, det kan det faktiskt för om en timme ska jag åka hem till min lilla pojkvän. Jag saknar honom!

Hej då loverz! hmm, är det bara jag eller ser min ansiktform väldigt skum ut?
Kommentarer (2)

Postat av: Osse

Det är bara du... din ansiktsform är snygg!

2011-05-18 @ 19:01:52
Postat av: miranda

det är faktiskt något skumt med mina ögon

2011-05-18 @ 22:55:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0